Deskundigheid
Ondersteuning
Gebruikersgemak

De basis zit goed in elkaar. Echter nog teleurstellend dat er weinig mogelijkheid is tot inspraak tot verbetering. Ik heb een aantal malen contact gezocht en uitgelegd waar ik tegenaan loop. er is mij beloofd dat dit in de vergadering met het team zou worden meegenomen en ik hierover een terugkoppeling zou krijgen. Helaas nooit gebeurd.

Reactie Ondertekenen.nl:

Beste,
Bedankt voor het bericht, jammer te horen dat de berichtgevingsfunctionaliteit niet aan alle verwachtingen voldoet. Wij loggen de aanvragen voor support wel, en zijn ook bezig met het verbeteren van de terugkoppeling hierin naar onze klanten.
Aan de hand van de meegegeven verbeterpunten, zoals het zelf kunnen emailen, heb ik puntsgewijs mogelijkheden op genomen om deze op te lossen in de bestaande functionaliteit:
- Middels ondertekenen op locatie kan zelf een email verzonden worden vanuit de eigen mailbox. Ook is het mogelijk onze email direct vanuit uw webdomein te zenden.
In onderstaand artikel zijn alle mogelijkheden uitgelegd.
- Wilt u bijvoorbeeld het transactiebewijs niet naar alle ondertekenaars sturen? Neem hiervoor contact op met support@ondertekenen.nl, we hebben hier wel mogelijkheden in.
Met vriendelijke groeten,
Paul Loth

Score voor Ondertekenen.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: