Diana van Kesteren

Bij overlijden wil je iemand hebben met ervaring, ruime kennis en iemand die tijd voor je heeft. Wij wisten dat onze moeder kwam te overlijden en hebben eerst een paar uitvaartverzorgers thuis uitgenodigd om kennis te maken en prijzen te vergelijken. Uiteindelijk voor Onderstal Uitvaartverzorging gekozen door de persoonlijke benadering en openheid in prijzen. Ook een man met ruime ervaring en heel veel kennis.

3 maanden later was het overlijden daar en hebben we Freddy gebeld. Wat een rust straalt deze man uit. Bij het eerste gesprek stond hij niet in een veel-delig kostuum in huis, maar gewoon netjes gekleed in spijkerbroek en overhemd. Dat komt niet meteen zo zwaar over. Pluspunten ook. Rustig gesprek, alles prima geregeld, veel ruimte voor onze inbreng. Wij mochten de keuzes maken ipv dat deze voor je worden genomen of opgedrongen. Ook veel zaken waar wij nog niets van wisten, zoals fotografie bij de uitvaart. Het werd aangeboden, maar wij mochten kiezen en ervaarden dat ook zo. Blij dat we ook dit gedaan hebben uiteindelijk.
Het afscheid was geheel in de stijl van mama, ze kwam overal in terug.
Wat zijn wij dankbaar voor deze fantastische ondersteuning.

Onze moeder had een verzekering bij Monuta. Freddy heeft ervoor gezorgd dat deze direct met zijn factuur werd verrekend. Alweer een zorg minder. Ook de nazorg was verder perfect. Online abonnementen opzeggen, veel goede uitleg over de rest. Prima allemaal.

Kan ik ook iets bedenken waarover ik minder tevreden was? Nee, totaal niet.

Freddy, ik kan en zal je aan iedereen van harte aanbevelen. Wat ben je een fijn mens met passie en liefde voor wat je doet. ❤︎

Score voor Onderstal Uitvaartzorg: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: Vrouw