Info verloop order

Kienhuis

Slechtste aftersale service ooit meegemaakt

Voor aankoop snel reactie op vragen en goed meegedacht over benodigde materiaal

Voor aanschaf heel behulpzaam, na betaling slechtste service die ik ooit meegemaakt heb.
Product werd beschadigd geleverd, hier werd laconiek over gedaan zonder enig overleg over het oplossen daarvan.
Bij bevestiging trekhaak moesten twee schroefdraden voorgetapt worden, dit had ik niet gedaan, het gemak waarmee een van de schroefdraden openscheurde geeft ruimte aan het idee dat er mogelijk een constructiefout was. Volgens het bedrijf was dit alles mijn eigen schuld en werd er totaal geen moeite gedaan om te komen tot een oplossing. Ik heb zelf alles laten oplossen door een metaalwerker. Communicatie was moeizaam en verwijtend. Dat ik hier zelf een rol in heb gehad neemt niet weg dat een open gesprek veel van mijn frustratie had kunnen voorkomen naar dit bedrijf.
Tot aanschaf was ik heel tevreden over de behulpzaamheid, toen mijn geld echter over gemaakt was hield dat op. Ik heb de mailwisseling natuurlijk bewaard en aan derden laten lezen, ook daar trof ik alleen reacties van ongeloof dat een bedrijf zo slecht in overleg gaat met een klant.
Ik koop hier nooit meer iets.

Score voor Olifant Trekhaken: 0.5/5
Beveelt u het bedrijf aan? Nee
Aangekocht product: trekhaak voor transit met kabelboom