6/10
2/10
1/10
1/10
1/10

1/10

Omdat we geen beeld kregen met onze Foscam camera onder wifi hebben we in juli contact gehad met de firma. Omdat hij ook geen antwoord wist en wij alles uit wilden sluiten maar geen resultaat camera opgestuurd. Volgens EUport en Obspro.nl is er niks met de camera aan de hand maar hij doet het nog steeds niet en firma wil geen ondersteuning bieden ondanks dat er nog garantie op zit. Ik moest verzendkosten betalen en heb dit onder protest en voorbehoud gedaan omdat firma meteen met incasso dreigt. Dieptriest!!

Website werkt niet feilloos, onder Safari niet de juiste prijs te zien. Problemen met bestellen.

Reactie Observe en Protect, Handelsonderneming Tollenaar:

Het klopt dat wij een conflict hebben met deze klant die nu op deze manier zijn gelijk wil krijgen, daarom enige uitleg van onze kant. Klant heeft 18 maanden geleden een camera bij ons gekocht en deze aangesloten op WIFI, alles werkte. 2 maanden geleden kreeg hij storing en heeft hij er verschillende specialisten naar laten kijken die er niet uitkwamen. Wij hebben voorgesteld de camera te laten controleren, dit heeft de klant gedaan. Na 48 uur, zeer snel dus had hij de camera retour, maar de klant weigerde de camera aan te nemen van de bezorgdienst. Reden, hij ging er van uit dat de camera niet gecontroleerd of gerepareerd was. Dit heeft hij per email medegedeeld aan de reparatiedienst. De reparatiedienst heeft toen de camera aan ons verstuurd waarna deze ook nog eens door ons gecontroleerd werd. De camera was volgens de reparatiedienst namelijk niet defect. Wij kwamen tot exact dezelfde conclusie. Voor alle duidelijkheid, wij hebben geen zakelijke relatie met de reparatiedienst, die werkt voor de importeur/ groothandel waar wij inkopen. Als gevolg van de weigering zijn extra verzendkosten gemaakt, die hebben wij terecht in rekening gebracht omdat het om een niet-defect product ging. Er is daarna veel discussie ontstaan over dit aspect en er is gedreigd met de ACM, maar de klant heeft geen juridische stappen genomen, ondanks dat wij hem dit geadviseerd hebben. Ook wilden wij de klant helpen, die geeft ons echter geen toegang tot zijn computer en of camera. Omdat de aankoop meer dan 18 maanden geleden is, worden er echter wel kosten in rekening gebracht, ook omdat wij 100% zeker zijn dat de cam niet defect is. Die accepteert de klant ook niet, dientengevolge kunnen we deze klant simpelweg niet niet helpen. De klant kiest er nu echter voor om de halve waarheden via dit medium te verkondigen, dit recht heeft hij. Wij betreuren echter dat dit met deze klant zo is gelopen, gelukkig denken vele andere klanten anders over ons, hopelijk wilt u die meningen ook even lezen.

Score voor Observe en Protect, Handelsonderneming Tollenaar: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee