Anya van Niersen

HELEMAAL GEWELDIG!!! voor mijn moeder wilde ik een NOODKNOP hebben, die heb ik besteld bij Handelsondernemer Tollenaar, de levering was zoals vermeld, ( vandaag bestellen,morgen in huis) de gebruiksaanwijzing was in het Engels,maar was niet echt een probleem, toch kregen we het product niet goed werkend,dus een mailtje naar de heer Tollenaar, Direct kreeg ik een reactie terug ( en dat ruim na sluitingstijd!!) een vriendelijke mail met tevens nog een Nederlandse gebruiksaanwijzing en 2 app's... dat geprobeerd, maar NOG kregen we het niet aan de gang ( zoals wij dachten dat het hoorde)... deze Heer Tollenaar woont in Smilde, wij in Emmen dus gevraagd of we evt langs mochten komen met het apparaat (aangezien heer Tollenaar aanbood om het voor ons te installeren en we het apparaat wel konden opsturen,maar de afstand voor ons was niet zo groot en we wilde het graag op moeder haar verjaardag geven) dus vrijdag 10 augustus zijn mijn dochter en schoonzoon naar Smilde gereden, erg vriendelijk ontvangst.. alles geprobeerd maar ook daar werkte het niet naar behoren,( productie foutje misschien) maar geen probleem, er werd een nieuwer exemplaar gepakt en getest ( tevens ook een iets duurder) deze deed het wel, en ZONDER bijbetaling kregen we hem mee en konden we ons mam haar kado vandaag geven... een service van de hoogste plank!!! DANK U WEL HEER TOLLENAAR!!!!! voor alle moeite,het kado en het wel slagen van onze gift !!!

geweldige service van heer Tollenaar!!!!.... een man met hart voor de zaak en waar de klant nog koning is !!

Score voor Observe en Protect, Handelsonderneming Tollenaar: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja