M.A. van Oers-Roubos

Vandaag met een hele lijst artikelen die we nodig hebben voor onze camper naar Obelink, wat hebben we daar een spijt van gehad, personeel is nergens te vinden, zie je toevallig wel iemand dan sturen ze je door naar de informatiebalie want ze weten ertotaal niets van af. Bij de informatiebalie staan steeds rijen elkaar 1 persoon die helpt, die snauwt je af en je moet het zelf maar uitzoeken, ze kunnen echt niet met je meelopen om advies te geven. En volgende ergenis alles is uitverkocht, zijwanden voor de fiammaluifel, 2 stuks, bijna € 400,00 jammer uitverkocht, een Hinderman isolatiewerken € 130,00 jammer uitverkocht en zo kan ik nog even doorgaan. Bestellen en dan opsturen, vergeet het maar.conclusie een waardeloze zaak, goed voor een bord, emmer of wc papier maar verder een hele vette dikke onvoldoende, komen hier nooit meer, gaan wel naar de Wit in Schijndel, die nog weten wat klantenservice is.

Zijn er niet

Reactie Obelink.nl:

Hallo,
Vervelend om te horen dat je bezoek aan onze Mega-Store niet naar wens was. Ik heb het doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Omdat ons assortiment zo groot is, weten onze verkoopspecialisten niet over elk product alles, maar wel veel over de producten binnen hun eigen afdeling. Vandaar dat een medewerker je kan doorsturen naar de informatiebalie van de betreffende afdeling, omdat ze zelf waarschijnlijk op een andere afdeling werken. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn. Er is op dit moment helaas erg veel uitverkocht door de grote drukte die we in het hoogseizoen ervaring. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink

Score voor Obelink.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: Vrouw