Obelink.nl

3 juni bestel ik een Thule Omnistor 1200 en diverse andere artikelen. Dit wordt in drie zendingen geleverd, op zich niet zon probleem.

Pas na 2x bellen krijg ik na een week een track and trace van de Luifel. Die wordt verstuurd met Kuhne en Nagel. De verzending loopt via Duitsland.

Toen bleef het stil, geen update over levering, niets. Totdat ik weer ging bellen en hoorde dat de levering die dag plaats zou vinden. Niets.
De dag erop krijg ik een mail van Kuhne en Nagel, die dag zou er geleverd worden.... Niets.
Pas de dag erop krijg ik de luifel, onaangekondigd, thuisbezorgd. Het is inmiddels 16 juni.

's avonds bleek de doos tijdens transport gesleept te zijn waardoor doos en luifelzak zijn doorgesleten.

Ik heb op de 17e een melding gemaakt en een retour aangevraagd. Eerst gebeld, die verschrikkelijke Ollie antwoordrobot meermaals moeten ontwijken. Toch moest ik maar mailen.

Omruilen kon niet, ik moest een nieuwe bestellen (a €409eu) en de ander maar retour sturen.

23 juni eindelijk reactie. Of ik hem toch niet om wilde ruilen. Dat wil ik niet. de levertijd was inmiddels opgelopen tot 3 weken (bij concurrenten, levering volgende werkdag, zonder verzendkosten a 20 euro).
Kuhne en Nagel zou hem weer op komen halen verneem ik via de Email.

Wederom hoor ik verder niets...

29 juni maar weer eens gebeld. Na lange wachttijd, Ollie ontwijken, een medewerker Luifels gesproken (Wesley) Vandaag wordt hij opgehaald meneer!

Niets...

30 juni wederom gebeld. Zelfde verhaal, Ollie, wachttijd etc. Gesproken met Stan van de afdeling luifels. "Wat vervelend meneer, ik zoek het uit en bel u met 30 minuten terug!"

Niets...

Vandaag maar weer eens bellen, anders in gebreke stelling eruit en jurist inschakelen. We zijn inmiddels bijna een maand verder.

Goede prijzen

Reactie Obelink.nl:

Hallo Marc,
Wat vervelend om te horen dat je al zo lang bezig bent met het retourneren van je bestelling. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Ik zie in ons systeem dat Wesley op 30 juni er nog achteraan is gegaan, waarom het niet bij jou is opgehaald. Ik heb een collega gevraagd dit na te checken en terugkoppeling te geven aan jou. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink

Score voor Obelink.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee