Ben Klok

Zwembadzuiger besteld. Krijg te horen levering binnen twee dagen. Tot zover prima! DPD levert pakket af bij het verkeerde adres een niet bewoonde woning, aldus de bezorger. Bezorger heeft getracht het pakket op te sporen zonder resultaat. Pakket kwijt en de klant is de pineut. DPD zegt een onderzoek te doen daarna niets meer. Obelink zegt, na E-mail contact dat ook zij DPD een onderzoek laten uitvoeren. Ik ben 66 Euro armer heb geen zicht op een nieuwe levering. Obelink is telefonisch niet te benaderen krijg eerst Olly de computerhulp van Obelink Olly zegt mij door te schakelen met een medewerker telefoonverbinding verbroken. Nieuwe poging via Olly nu lijkt het doorverbinden te lukken na 10 minuten in de wachtrij heb ik maar opgehangen.
HELP

Voor Obelink geld binnen klant is de Sjaak.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Ben,
Wat vervelend dat jouw pakket verloren is gegaan en je hierdoor overal achterna moet gaan. Ik zie dat je 20 juni een verklaring hebt ingevuld, deze is echter niet compleet ingevuld. Mijn collega heeft je hier vandaag over gemaild. Wanneer deze volledig is ingevuld kunnen ze een onderzoek starten en een nalevering regelen. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink

Score voor Obelink.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee