A.van Willigen

Coulance is een woord wat Obelink absoluut niet kent. Alleen een zeer overwerkte en onbeschofte werknemer van de tenten afdeling die na mijn vraag (nog geen eens een klacht maar een vraag!) het gesprek afbrak. Stuitend en beledigend voor een klant.
Ik wilde weten hoe en of obelink bereid was om (buiten de ruiltijd om) enige coulance wilde tonen v.w.b. de corona tijd en ons wilde helpen. Wij konden in die tijd niet de bestelling proberen door de corona crisis. Hij bleek in april 2021 te groot voor onze caravan.
Daarnaast heeft Obelink mijn recensie hierover nooit geplaatst.

Bedroevend voor een bedrijf waar wij altijd graag kwamen en goede ervaringen mee hadden.
Jammer van het geld (maar dat verlies nemen we, die tent verkopen we t.z.t. wel, jammer van Obelink geroemd om zijn kwaliteit en snelle levering.
Voor ons niet meer.

zie recensie

Reactie Obelink.nl:

Hallo Meneer van Willigen, Bedankt voor je feedback! Wat jammer te horen dat je teleurgesteld in ons bent, Dat was zeker niet onze bedoeling. Onze excuses voor het ongemak!
Ik heb je feedback doorgegeven aan de betreffende afdelingen zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Groeten Nadine

Score voor Obelink.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee