Stefan Jansen

Helemaal niet tevreden

Ik heb op 28/3 een campingkast besteld bij obelink. Bijna 2 weken verder had ik nog steeds geen kast. Dan een mailtje gestuurd naar obelink waarop ik het antwoord kreeg dat mijn pakketje bij dpd lag, ik kreeg ook een track en trace code. Een paar dagen later was mijn pakketje nog steeds niet verwerkt door dpd waarop ik obelink terug een mailtje stuurde maar geen antwoord op kreeg. Dan maar contact opgenomen met dpd, binnen het uur een mailtje terug waarin stond dat het pakketje wel aangemeld was door obelink maar dat zij dit nooit ontvangen hebben. Dan terug naar obelink gemaild, toen antwoordde ze wel dat het door een systeemfout nooit verstuurd is geweest.

Ik kon mijn geld terug krijgen of de bestelling alsnog laten verzenden. Ik koos om het dan nog te verzenden.

Op 13/4 kreeg ik een berichtje van DPD dat mijn pakketje geleverd is. Het was besteld op adres van de camping maar ze hebben het op het thuisadres geleverd, voor ik dat door had waren we al een paar dagen verder, dan heb ik iemand gebeld om te gaan kijken maar er was geen pakje, niet thuis, niet bij de buren en er zat niets in de brievenbus met uitleg van waar het zou geleverd zijn.

Ik heb dan terug een mailtje naar obelink gestuurd maar nog steeds geen antwoord gekregen.
Vandaag 20/4 nog steeds geen antwoord of kast gekregen.

Dit is geen manier van werken.

Voor mij voorlopig geen

Score voor Obelink.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee