Luppe

Vandaag een bezoek gebracht aan de winkel in Winterswijk. Daar zijn ze momenteel aan het verbouwen. Dit wordt wel vermeld op de website maar daar vergeten ze te melden dat een groot gedeelte van het assortiment in het magazijn staat, dat er hele hallen leeg staan en dat de bouwvakkers onder genot van hun eigen gettoblaster luid zingend een vloer leggen. Wij vonden het een ongelofelijke bende met name in de laatste hallen. En voelde ons niet welkom. Bij de dame bij de ingang geprobeerd een klacht in te dienen; tja we zijn aan het verbouwen en als u aan het personeel vraagt om een artikel dan pakken zij dat wel uit het magazijn. (Welk personeel?) Ons zien ze er verlopig niet meer. Zonde van onze vrije dag. Volgende keer maar naar Schijndel.

Normaal gesproken groot assortiment

Reactie Obelink.nl:

Geachte mevrouw Luppe, bedankt voor je bezoek aan onze winkel. Wat jammer te horen dat je je bezoek niet prettig hebt ervaren. Onze excuses hiervoor! Verder heb ik je feedback doorgegeven aan de verantwoordelijke afdelingen zodat wij dit kunnen verbeteren. Groeten Nadine, team Obelink

Score voor Obelink.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee