Dinsdag 2-9 de Obelink Prestige mover 2 besteld (bestelling bestaat uit 2 pakketten)... woendag 3-9 de bevestiging gekregen dat e.e.a. onderweg is en i.d.d. donderdag 4-9 om 8 uur s'ochtends is 1 pakket geleverd. Ik gebeld waar het 2e pakket blijft, kreeg als antwoord dat dit appart verzonden is (kreeg wel tracking code). Aan de hand van deze code is te zien dat het pakket sinds 3-9 onderweg is. Nu op zaterdagavond 5-9 ( geparkeerd in een depot) en dus nog niet
In mijn bezit. Schijnbaar heeft DPD slakkenslijm getankt en komt mijn pakket op zijn vroegst 7-9 (hoop ik) Een caravanmover is niet snel..maar DPD ook niet. Advies aan Obelink...Ga met Post.nl en zee i.p.v. DPD... scheelt zo in de reviews te lezen een hoop klachten.

Goedkoop t.o.v. concurent

Reactie Obelink.nl:

Dag Fam. De Ruijter, bedankt voor jullie feedback! Wat vervelend te horen dat je je pakket met de mover nog niet ontvangen hebt. Mocht je je pakket nog niet ontvangen hebben neemt dan even contact met onze klantenservice op. Verder geef ik je feedback graag door aan de betreffende afdeling. Groetjes team Obelink

Score voor Obelink.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja