Van Rysselberge Bart

Dit is de slechte webwinkel die ik al ben tegen gekomen en ik raad iedereen aan om elkders te bestellen; Ben nu al een aantal weken bezig met mijn bestelling op 2/6 krijg ik een mail dat ze de betaling ontvangen hebben en deze was dus 5 dagen onderweg met deze moderne tijd ??? Dan stuur ik een mail met de vraag wanneer de onderdelen geleverd worden maar krijg geen antwoord . IK bel dan wel op 05/06 na 25 min aan het wacht muziekje te hangen ,komt er dan toch iemand aan de lijn . Ik vraag wanneer de levering gaat gebeuren en die zegt dood leuk dat de levering pas op 12/6 zou vertrekken en vinden dit normaal . Awel ik niet! Ik heb nog veel leveranciers in nederland en als ik daar bestel voor 21u dan heb ik mijn bestelling zelf de dag nadien en dit is ook een grote winkel met heel veel bestellingen . En zo kan ik zeker nog 10 bedrijven opnoemen . mensen laat u niet blind kijken na de prijs want de service trekt op niks en voor mij was dit de eerste keer maar ook de laatste keer

prijs ma dan beter ergens anders bestellen en 10€ meer betalen

Reactie Obelink.nl:

Hallo Bart, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen sinds de versoepelingen en worden er weer massaal vakantieproducten besteld. We werken 7 dagen in de week om er voor te zorgen dat iedereen aan de telefoon en op hun mails reactie krijgt en dat hun pakketten zo snel mogelijk worden verstuurd. Groeten Nathalie

Score voor Obelink.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee