Nancy

Niet tevreden over hoe het ging

Ervaringen training

Mijn dochter heeft een dagcursus gedaan.Ik heb haar daar opgewacht toen ze naar buiten kwam van het theorie examen,ze was helaas gezakt met 1 fout teveel,dat kan gebeuren,daar geven wij nutheorie de schuld niet van.Wel de nazorg wij liepen naar degene die haar de hele ochtend les had gegeven,ik vind eigenlijk dat hij zelf de leerlingen even moet opvangen als ze eruit komen.Ik wilde even vragen wat ze nu het beste kon doen,vraagt hij waar kan ik je meehelpen waar mijn dochter bij staat.Ik zeg gaat om haar waarop hij tegen mij dochter zegt wie ben jij heb jij die cursus gevolgd,zij zegt ja.Hij gaat vervolgens in zijn tablet kijken en zegt ja lastig op te zoeken wat er fout gegaan is je kan voor 80 euro de cursus weer boeken of gewoon zelf aanvragen.Sta je dan 134,50 armer en totaal geen begeleiding,je bent gewoon een nummer
Ook de lunch slaat nergens op zijn gewoon tussendoortjes zoals sultana en ontbijtkoek
Mijn tip aan jullie is pronk niet alleen met de leerlingen die slagen,maar besteed ook aandacht aan degene die zakken

Reactie NuTheorie.nl:

Beste Nancy,
We verzorgen momenteel hapjes & drankjes, om de veiligheid te waarborgen vanwege Corona. We zijn ook gebonden aan de regels van de overheid, het RIVM en de locaties waar wij de cursussen verzorgen. Dit hebben we ook op de website ruim een tijd aangepast, echter snappen wij dat het vervelend is als u er wel rekening mee hebt gehouden op een cursusdag.
Wij hechten ook veel waarde aan nazorg en vinden het jammer dat uw dochter het zo heeft ervaren. Wij werken ook niet met tablets en de cursusleider gaf aan dat hij dit gesprek niet kan herinneren. Wellicht bent u bij een ander persoon geweest van een ander bedrijf. Voor ons is persoonlijke aandacht juist erg belangrijk en wij bespreken het resultaat met onze cursisten. Wel moeten wij toegeven dat het met alle maatregelen van het CBR, de overheid en de locaties ook voor ons in deze (Corona) tijd erg lastig is om daar 'genoeg' aandacht aan te besteden. Onze excuses voor het ongemak.
Team Nutheorie

Score voor NuTheorie.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Gevolgde training: