Maas

Moeilijk bereikbaar

Ervaringen training

Nadat ik had ingeschreven voor een cursus op mijn voorkeursdata, kreeg ik per e-mail door dat er pas plaatsen waren over anderhalve maand.
Voor mij was het niet duidelijk dat NuTheorie meerdere opties per e-mail doorsturen en dat door de drukte bij het CBR het moeilijk was om op korte termijn in te plannen. Wat NuTheorie dus goed doet, is de extra vrijgekomen examendata bij CBR direct terug te koppelen zodat je uiteindelijk meer opties ziet dan wanneer je zelf bij het CBR gaat boeken.
Door de drukte duurde het een paar dagen om met NuTheorie in contact te komen, maar uiteindelijk goed geholpen en een cursusdag ingepland.

Reactie NuTheorie.nl:

Beste Maas,
Bedankt voor je review en de complimenten die je ons geeft! Dat we moeilijk bereikbaar zijn momenteel is ook niet de bedoeling. Door de Corona-situatie hebben wij duizenden geannuleerde cursisten (door de lockdown) en een enorme vraag nadat de lockdown gedeeltelijk is opgeheven. Daarnaast zijn wij afhankelijk van het CBR voor de beschikbare examens en daar zijn momenteel gewoon heel weinig examens beschikbaar. Hierdoor hebben wij het erg druk en is de service niet geheel zoals je van ons gewend bent.
Tot snel op de cursus!
Jimmy
Nu Theorie

Score voor NuTheorie.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Gevolgde training: