Esther

Datum gereserveerd, aanbetaald en dag erna is datum ineens niet meer beschikbaar. Dit alles komt door de uitzonderlijke tijd waarin we leven volgens nutheorie.... want dat is natuurlijk de reactie op deze review. Wat een onzin.

Ervaringen training

Nog niet

Reactie NuTheorie.nl:

Beste Esther,
We leven in een uitzonderlijke tijd. De wereld stond bijna twee maanden volledig stil. Dit heeft ook impact op ons gehad, aangezien wij hierdoor moesten reorganiseren om de veiligheid te waarborgen, locaties geschikt moesten maken en duizenden cursisten opnieuw moesten inplannen.
Daarnaast is het aantal aanmeldingen enorm gegroeid nu het CBR weer geopend is. Iedereen staat te popelen om het rijbewijs te halen. Om te voorkomen dat onze klanten onnodig lang in de wacht bleven staan hebben wij de lijnen gesloten en loopt alle communicatie momenteel via e-mail, zodat wij ons kunnen focussen op één kanaal. Wij kwamen ook niet meer toe aan onze hoofdtaak, het daadwerkelijk inplannen van onze cursisten. Gezien het grote aantal e-mails dat wij ontvangen, duurt het soms ongeveer 3 werkdagen voordat wij kunnen reageren.
Een heel belangrijk punt is dat het CBR overbelast is en de wachttijden enorm toenemen. Wij hebben genoeg plaatsen op de cursus, maar er zijn bij het CBR veel te weinig examens beschikbaar. Wanneer die examens dan beschikbaar komen, kan heel Nederland erbij en zijn die examens soms al binnen enkele minuten weg. Dit geldt voor zowel particulieren als alle andere bedrijven in Nederland.
Lees hieronder de melding van het CBR (ook te vinden op cbr.nl, mits je op de site kan komen).
"Het CBR is bezig om ruim 300.000 examens opnieuw in te plannen. Hierdoor is het extra druk op Mijn CBR. Het kan zijn dat u op een minder nette manier geblokkeerd wordt of geen toegang kunt krijgen. Nieuwe examenplekken worden in stappen aangeboden. Probeer het daarom op verschillende momenten opnieuw. Wij verwachten dat het de komende periode drukt blijft. Wij vragen om uw begrip. Telefonisch of per mail reserveren is helaas niet mogelijk."
Wij houden met onze volledige capaciteit van 26 man de beschikbaarheid van de examens in de gaten, van s’ ochtends vroeg tot ‘s avonds laat. Dit betekent dat wij keihard (over)werken om het in goede banen te leiden. We houden je constant op de hoogte als er data beschikbaar komen, ook als die niet in je voorkeuren staan.
Dit is ook voor ons een uitzonderlijke situatie en we hopen op jullie begrip en geduld.
Wij willen jullie bedanken voor de interesse in de cursus en gaan ons uiterste best doen om iedereen een plekje te geven, zodat iedereen kan slagen voor zijn/haar theorie!
Meer informatie en veelgestelde vragen over de Corona-situatie kun je teruglezen op nutheorie.nl/mededeling.
Jimmy, Jop, Elisa, Adis, Lisa, Menno, Atlas, Sharon, Stefan, Vikash, Manon, Joost, Milan, Tessa, Jarl, Jan, Irma, Maz, Dennis, Mandy, Nex, Shay, Damian, Jeremy, Wessel, Jeroen.
* Vanwege de drukte is dit een standaard antwoord. Bedankt voor je begrip.

Score voor NuTheorie.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Gevolgde training: