Lange, intensieve dag, maar je haalt het wel.

Ervaringen training

Hele goede cursus. Mijn examen werd (gelukkig) de dag erna ingepland, waar ik uiteindelijk heel erg blij mee was. Je wilt je na zo’n lange dag stampen niet nog een keer concentreren op een examen dat je beter maakt met een frisse kop. Het is namelijk heel makkelijk om bij je theorie examen dingen over het hoofd te zien omdat je niet goed uitgerust bent. Vooral van Dennis heel veel bijgeleerd, super toffe kerel en goede leraar. Je ziet ook aan zijn enthousiasme en drive dat hij uitermate zijn best doet en hier talent voor heeft. Nex, daarentegen, was gewoon niet te genieten (weet ook niet waarom hij zich voorstelde als Dennis…). Telkens er klassikaal een vraag gesteld werd, kwam er een bot, dom antwoord dat die persoon eigenlijk voor schut zette voor de hele klas. Ik snap dat je gehaast bent, maar een beetje respect tegenover je leerlingen "goes a long way"... Hij sprak ook niet altijd duidelijk en ging vaak te snel - ik snap dat het een crash course is, maar alle leerstof die dan weer door Dennis werd uitgelegd ging er toch 10 keer makkelijker in… Voelde me in ieder geval wel heel voorbereid op het examen, en ik heb het uiteindelijk ook gehaald. Thank you NuTheorie!

Score voor NuTheorie.nl: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Gevolgde training: