Ludwina

Geweldige training!

Ervaringen training

Ondanks de lange dag, was het heel erg waard. Theorie behaald, hartstikke bedankt aan trainers Adis en Naomi🫶🏼 Nutheorie.nl is echt een aanrader!!

Priskilla

Toppers!!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Ervaringen training

Super blij dat ik mijn theorie in één dag heb gehaald!!!! Jeroen en Julian hebben echt heel goed uitgelegd en veel tips & trucs gekregen van de jongens!!! Vooral voor mij met mijn gebroken... Super blij dat ik mijn theorie in één dag heb gehaald!!!! Jeroen en Julian hebben echt heel goed uitgelegd en veel tips & trucs gekregen van de jongens!!! Vooral voor mij met mijn gebroken Nederlands!!! Theorie leren was voor mij echt een uitdaging!!! Mijn dank is groot!!! Dank je wel jongens!

Lotte Veen

Succes!!

Ervaringen training

Matsin en Atlas waren super duidelijk. Het is wel heel veel, maar uiteindelijk had ik maar 4 fout op het hele examen. Jippie!

Maxim

Beetje vroeg maar het is t waard

Ervaringen training

Ze leggen super goed uit (jemery en cash weet niet hoe je hun namen schrijft). Is t geld zeker waard.

Alyshaaliyah

Geweldig!

Ervaringen training

De allerbeste 2x geslaagd bij nutheorie! Ze zijn echt toppers!!!

Dionne

Positief

Ervaringen training

Zeker een aanrader! Ze leggen alle theorie uit met ezelsbruggetjes en humor.
Ben in 1x geslaagd
Dank jullie wel Kristel en Atlas!

Kirsten

Echt een aanrader!

Ervaringen training

Ze kunnen ontzettend goed uitleggen en zorgen er echt voor dat je het goed begrijpt door middel van ezelsbruggetjes en humor. Ik ben in ieder geval geslaagd! Ontzettend bedankt daarvoor 🫶

Kayleigh Jaarsma

Geweldig

Ervaringen training

Zoieso zou ik zeggen doen! Je slaag geheid.
Zoieso zou ik zeggen doen! Je slaag geheid.
Ik heb 6 x examens theorie auto gehad. En zelfs met mondeling. Alle 6 gezakt! Mijn lucky number was 7 de examen. Door nu theorie ben ik gewoon effe geslaagd. En elke vraag was gewoon makkelijk na de cursus. Ik bedankt julian en marcin(als ik het goed heb) heel erg voor het helpen. Humor en goede en duidelijke uitleg met leuke ezelsbruggetjes die je niet vergeet!
I finnally made it!🎉

Has

Perfect

Ervaringen training

Ga uitgerust! Goed kijken en luisteren! Succes gegarandeerd!

Melissa Koemans

Awesome :)

Ervaringen training

Ik ben helaas jullie namen vergeten maar dit is mijn 4e keer denk ik? Voor mijn theorie en eindelijk ben ik geslaagd! Jullie gaven gewoon super goed les of course ;) Heel erg bedankt, ik raad dit... Ik ben helaas jullie namen vergeten maar dit is mijn 4e keer denk ik? Voor mijn theorie en eindelijk ben ik geslaagd! Jullie gaven gewoon super goed les of course ;) Heel erg bedankt, ik raad dit zeker aan!