Marijke

Helaas is mijn ervaring met nubuiten niet zo positief, beter gezegt vol fustraties. Op 28 april besteld, op 14 mei geleverd terwijl indicatie levertijd 4 werkdagen was, incompleet geleverd, geen communicatie vanuit nubuiten, klachten anoniem per email afgehandeld, nalevering met GLS wederom slecht en beschadigd en tot op de dag van vandaag geen factuur Ik kan heel veel zeggen maar de volgende zaken geven voor mij de doorslag voor deze beoordeling.

1. communicatie is zeer slecht. Je plaats een order, betaald en ontvangt alleen een leveringsbevestiging. Dan hoor je niets, geen indicatie van levering, geen factuur helemaal niets. Totdat ik zelf ging bellen en dan blijkt dat er dingen toch niet helemaal in orde zijn en de order later geleverd wordt, geen problem echter had ik het grag geweten. Maak een banner op je website onze levertijden zijn langer dan normaal door de drukte dat is al voldoende. Maar niets behalve een order bevestiging terwijl je betaald hebt is echt niet netjes en wekt geen vertrouwen.

Daarnaast zijn alle beoordelingen niet gelinkt aan hun website en als je opzoek gaat vind je veel negatieve berichten. Dit is nogal misleidend.

2. Levering
De chauffeur stond plots op straat, geen bericht vooraf, geen mail vooraf en niet aanbellen. Dit is niet handig bij levering van droog hout en op prive adres is. Dan ligt het gewoon op straat

3. Klachtafhandeling
De levering was niet compleet en beschadigd. Geen probleem kan gebeuren. Ik belde ze op. Antwoord was stuur maar een email. Daarop een bericht binnen 4 dagen nemen we contact op. Wat is dan het nut van een telefonische klantenservice?

Al met al zou ik nubuiten nu niet aanbevelen, ik zou ze adviseren de webshop, klantenservice en communicatie te optimaliseren en duidelijker te communiceren.

De productkwaliteit omschrijven wij als redelijk, er zijn betere leveranciers voor steigerhout. De prijs daarin tegen was prima.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Communicatie is waardeloos, levertijden op website kloppen niet, kwaliteit hout redelijk

Score voor NuBuiten.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee