NTI-nl

Flexibiliteit
Praktijk workshops
Mentor
Studie-materialen

De inhoud van de stof was goed. Ik heb negatieve ervaringen met de voorlichting over wat werd verwacht. Ik heb een aantal klachten ingediend.

De inhoud van de stof was precies wat ik zocht. Alleen weet ik niet of de benaming juridische folder voor de

Verbeter de voorlichting vooraf. Zodat bekend is wat er wordt verwacht voor de eindopdracht, ik heb deze teruggekregen omdat het voorblad ontbrak. Dat stond echter helemaal nergens en hierdoor kwam het terug . Er is dan door de mentor ook niet meteen antwoord, hierdoor liep ik een vertraging op van enkele weken! Geen excuus of niets. Op mijn klacht kreeg ik te horen dat er helemaal geen voorblad meegestuurd had hoeven worden. ??? Zéér onduidelijk

Mijn huiswerk werd niet binnen de termijn nagekeken. Hierover heb ik een klacht ingediend.

U geeft als kop: Sterke punten. U zou ook een punt: negatieve punten moeten hebben.

Ik kreeg het certificaat zo kaal in een envelop. Ik had een 9,5. Het zou fijn zijn geweest als er even een persoonlijk tekstje van jullie bij had gestaan.

Bij de eindopdracht had ik helemaal geen feedback van de docent. Dat zou wel heel normaal zijn geweest en heb ik echt gemist.

De mentoren zijn soms niet helemaal op de hoogte. Bij de eindopdracht kreeg ik verschillende informatie.

Uw vraag: Beveelt je NTI aan is fout, het is: Beveel

Ik vind het programma zéér onduidelijk en omslachtig. Er is geen zoekfunctie. Dat is echt nodig. Het programma is ook zeer gedateerd. Tijd voor een update zou ik zeggen.

tip: als bij de waardering een 7 gegeven wordt staat er: prima en bij een 8: goed. Dat is andersom.

Ik kon geen praktijk workshops volgen. Een neutraal antwoord had mogelijk moeten zijn. Nu moet ik een cijfer geven voor iets dat ik niet kon volgen.
De enquete is heel matig!

Score voor NTI-nl: 3/5
Beveel je NTI aan? Nee