Laat weten wat je van onze fietsverhuur vindt.
Wat vindt jij van onze fietsverhuur?
We proberen onze service altijd te verbeteren en zo onopvallend mogelijk. Heb je gebruik gemaakt van onze bagagevervoerservice of heb je alleen fietsen bij ons gehuurd, wat vondt je er van?
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Je hebt ons waarschijnlijk gevonden via google, maar wat was je eerste indruk van de website? Ziet het er vertrouwd uit, is het niet te opdringerig, geef je cijfer.
Hoe vind je de informatie op onze website? Was alles in eerste instantie duidelijk of zijn er misschien dingen die niet duidelijk vermeld zijn. Geef je score!
Het online bestellen van fietsen
Heb je de fietsen online besteld? Hoe vindt je dit gaan? Geef je score!
Ontvangst bij aankomst
Hoe was de aankomst op Terschelling? Stonden de fietsen netjes klaar, heb je ons makkelijk kunnen vinden? Geef je score!
Service tijdens je vakantie
Hoe is de service tijdens je verblijf bevallen, heb je misschien je fiets ingeruild, heb je een lekke band gehad? Is het eenvoudig opgelost? Geef je score!
Bij vertrek
Wat vondt je van onze service bij vertrek, zoals het ophalen van de bagage en het inleveren van de fietsen? Geef je score!
Eindoordeel
Wat zou jij anders doen?
Als je kijkt naar de score vragen hierboven, waar zou jij iets willen veranderen, wat denk jij dat beter kan? Vertel ons kort waarom! Alvast bedankt voor je reactie!
Zou je ons aanraden bij vrienden of familie?
Ja
Laat weten wat je van onze fietsverhuur vindt.
Uw gegevens
Je naam: