Bij vertrek
Ontvangst van de fietsen
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Service tijdens je vakantie
Het online bestellen van fietsen

M

Wij hebben fietsen gehuurd bij jullie, maar toen wij aankwamen duurde het echt heel lang tot wij onze fietsen kregen en toen pas werd er gemeld dat, de fietsen die wij hadden besteld 4 maanden geleden, er niet meer waren dus wij kregen andere fietsen die een stuk slechter maken en geen rekjes hadden, en dat was hetgene waarvoor wij de fietsen hadden besteld. toen wij er wat van zeiden werd er gezegd dat ze er niks aan konden doen omdat er veel mensen waren die ook hadden besteld en verder konden ze er niks aan doen. er vervelend!

Wat zou jij anders doen?

fietsen beter registreren

Reactie Noorderlicht fietsverhuur:

Beste Mirte,
Gisteren heb ik even overlegd met mijn collega's en gevraagd wat er precies fout is gegaan. Het is inderdaad zo dat je de fietsen met rekjes voorop hebt besteld en dat deze op de dag van aankomst niet meer beschikbaar waren. Er is helaas een dubbele bestelling geweest en daarom hebben je een vervangende fiets meegekregen.
Op de tweede dag van je vakantie hebben we er alsnog voor kunnen zorgen dat je van ons een splinternieuwe Sparta Pickup, met voorrekje, hebt meegekregen. Daarbij heb je nog extra korting gekregen en heb je de hele vakantie op je nieuwe fiets gereden.
Toen je gisteren voor vertrek je sleuteltje bent kwijt geraakt heb ik je nog geholpen met het reservesleuteltje zodat je weer snel verder kon.
Jammer om te lezen dat je dan zo ontevreden bent over onze service, we hopen dat je een fijne reis naar huis hebt gehad.
Kevin Damstra
Noorderlicht fietsverhuur

Score voor Noorderlicht fietsverhuur: 2/5
Zou je ons aanraden bij vrienden of familie? Nee