NKC

René van der Borden

AON laat je in de steek

Reviewtitel:

In Spanje aangereden door een fransman terwijl we stil stonden bij een tankstation. De fransman stond voor ons en reed na het afrekenen achteruit in plaats van vooruit en kwam tegen onze camper ( minstens 2 meter daarachter) tot stilstand. Gelijk het kenteken genoteerd en de man aangesproken. Hij wilde even telefoneren, stapte in zijn auto en ging er vandoor. Politie is geweest, heeft proces verbaal opgemaakt, er zijn camerabeelden veilig gesteld en 2 getuigen ( de pompbediendes ). De buitenland correspondent van AON heeft aangegeven dat de schade niet verhaald kan worden en dus mogen zij zelf voor de kosten opdraaien en tevens wordt de bonusmalis met 6 jaar verminderd. Dit was al gebeurd voordat er antwoord uit het buitenland kwam dus waren wij al schuldig verklaard voordat er iets bekend was. Dame bij verzekering gebeld en als antwoord gekregen: doen we altijd zo en elke verzekeringsmaatschappij doet dit. Heb ik niets mee te maken, ik sta stil ( stond af te rekenenen ) en kan dus NOOIT schuldig zijn aan wat er ook gebeurd. Nu blijkt het kenteken van de fransman niet te bestaan ( vreemd want het stond toch echt op de nummerplaat ) en hebben wij wederom te horen gekregen dat wij voor alles opdraaien ( eigen risico is al ingehouden en schadevrije jaren teruggebracht. Ik heb om de beelden en het spaanse procesverbaal gevraagd ( we hebben van de spaanse politie alleen een procesverbaalnummer gekregen ) en daar hebben wij nog steeds geen reactie op gekregen. Heel jammer dat dit zo moet gaan want we hebben een keer een beroep op de reisverzekering moeten doen en dit is TOP afgewikkeld.

Score voor NKC: 2/5