NIBE-SVV

Jonny

Geen beste cursus, De koppeling naar de praktijk en verzekeringen wordt niet gemaakt omdat "het examen" daar niet op ingaat. Wat heb ik dan praktisch aan deze cursus? Het Nivre moet geen instantie worden die maar certificaten afgeeft omdat een expert goed de examen regeltjes van een exameninstantie heeft kunnen onthouden. Je moet praktisch de regelgeving kunnen toepassen in het kader van je werkgebied aansprakelijkheid! in de dagelijkse praktijk hebben we weinig aan deze cursus.

Deze materie leent zich ook niet voor een digitale virtual classroom waar het boek gewoon doorgenomen wordt met sheets. Dit is een materie die juist met praktijkvoorbeelden moet worden ondersteund in een normale ruimte met je medecursisten om je heen waar over de diverse zaken te discussiëren valt. De rijtjes van juridische termen zijn belangrijk gemaakt terwijl dit juist erg goed is op te zoeken tegenwoordig. De verschillende situaties en de daarbij behorende uitspraken en overwegingen zijn veel te weinig aan bod geweest.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen er je ervaringen met ons, Jonny. We zullen je feedback betreffende de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Met vriendelijke groeten,
NIBE-SVV