NIBE-SVV

Olof Poortman

Heb een opleiding aangevraagd en heb binnen enkele dagen mijn boek mogen ontvangen. Gelijk in mijn boek gedoken en de lesstof tot mij mogen nemen. Na 1 week buffelen mijn examen aangevraagd. Tijdens mijn examen komen er vragen naar voren welke niet in mijn boek behandeld zijn. Hierop heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Nibe Svv. Ja geven ze aan u moet nog 1 boek van ons ontvangen....... deze wordt helaas niet door ons verstrekt maar door een externe partij. Dit staat ook in de inleiding van uw online omgeving vermeld. Ik heb dit nagezocht echter komt er eerst een heel stuk tekst en onderaan wordt met 10 woordjes gezegd er komt nog 1 boek..... nergens anders in het online omgeving wordt hier verder over gesproken! Dus mensen mocht je vakantie hebben en binnen 1 week je examen willen doen lees dan wel alles zeer goed want anders kom je er te laat achter dat je nog 1 boek moet ontvangen!! Ik raad Nibe dus niet aan!

Reactie NIBE-SVV:

Onze online leeromgeving bevat alle informatie over het gebruik van de e-learning omgeving en het gehanteerde studiemateriaal. We vinden het vervelend dat er een situatie is ontstaan waarbij informatie over het hoofd is gezien. We hebben hierover in contact gestaan met de student en waarderen de persoonlijke feedback.
NIBE-SVV

Score voor NIBE-SVV: 0.5/5