Deskundigheid
Advies

André Donker Natuur

Vriendelijk en behulpzaam

Beter Leren Lezen

Geweldige service. Het drukbestand wordt goed gecontroleerd!

Prettig contact met de medewerkers en ze beantwoorden alle vragen.

n.v.t.

Lieke

Super! Hele fijne communicatie en goed ondersteund in het gehelde proces.

Fijne communicatie. Denken echt met je mee.

X

Joyce Reyns

Ik had een heel positieve ervaring met New Energy Printing. Ik liet hier journals drukken en werd heel goed begeleid door Magdalena. Al mijn vragen werden snel en uitgebreid beantwoord waardoor het... Ik had een heel positieve ervaring met New Energy Printing. Ik liet hier journals drukken en werd heel goed begeleid door Magdalena. Al mijn vragen werden snel en uitgebreid beantwoord waardoor het eindproduct perfect was. Ook de service na levering was perfect. Heel erg bedankt! Ik ben enorm tevreden en ben zeker van plan om hier nog te bestellen!

Snelle communicatie, uitgebreide uitleg bij vragen, enorm goede begeleiding om het ideale eindproduct te bekomen.

Geen.

Kristel - Birth Lines

In ruim een jaar tijd heb ik samen met New Energy Printing maar liefst 4 boeken op de markt gebracht en daardoor mijn bedrijf een goede kick-start gegeven. De kwaliteit is prachtig en het... In ruim een jaar tijd heb ik samen met New Energy Printing maar liefst 4 boeken op de markt gebracht en daardoor mijn bedrijf een goede kick-start gegeven. De kwaliteit is prachtig en het eindresultaat is iedere keer weer precies zoals ik het voor ogen had. Hier zullen nog vele drukken van onze boeken in productie gaan!

Snelle communicatie, erg behulpzaam, goede kwaliteit materialen en top eindresultaat!

Niet van toepassing

Pieters

Super service en een prachtig product

Goede communicatie, goede service en een mooi product

Nvt

Dadiplay bv

Positieve ervaring met de communicatie, prijzen en kwaliteit. Derde jaar op een rij dat we hier onze catalogi bestellen.

Leveringstermijn, kwaliteit, snelle respons

Prijzen

GreWart GCV

Sterke begeleiding, vriendelijk, ook al duurt het lang, grote bereidheid om van het drukwerk iets moois te maken.

Altijd gaat de service naar de klanten voor. Kwaliteit, meer dan kwantiteit is heel belangrijk. Dit is echt uitzonderlijk voor online bedrijven die drukwerk aanbieden. Ik durf zeggen, dat ze de... Altijd gaat de service naar de klanten voor. Kwaliteit, meer dan kwantiteit is heel belangrijk. Dit is echt uitzonderlijk voor online bedrijven die drukwerk aanbieden. Ik durf zeggen, dat ze de beste zijn in het boekenvak.

Moeilijk te zeggen, ik kan hier niks aan toevoegen.

Campingnavigator Peter

Heel fijne begeleiding en oplossend vermogen. Mooie kwaliteit drukwerk!

De persoonlijke inzet van Magdalena terwijl ze al op vakantie was. Ging gewoon door met de oplossing. Top.

Ga zo door

Mette Heuver

Ik had een zeer fijne ervaring met New Energy Printing: vriendelijke en behulpzame mensen, snel bereikbaar en bereid om mee te denken! Daarnaast gebruiken ze een mooie kwaliteit papier om op te... Ik had een zeer fijne ervaring met New Energy Printing: vriendelijke en behulpzame mensen, snel bereikbaar en bereid om mee te denken! Daarnaast gebruiken ze een mooie kwaliteit papier om op te drukken waardoor mijn boekje mooi tot zijn recht komt!

Snelle communicatie, meedenken, oog voor details en inhoud, kundig in wat ze doen