Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Mijn eerste ervaring bij de NKA was niet positief. Mijn haar is veel korter geknipt dan wat we besproken hadden en met groot lengte verschil in lagen, terwijl ik alleen lange lagen wilden om het minder stijf te maken. Toen ik door had dat het te kort was / er scheef uit zag is er een docent bijgekomen die de knipbeurt heeft afgemaakt. Haar kan je natuurlijk niet vastplakken maar er is wel geprobeerd het geheel iets soepeler in elkaar over te laten lopen. Uiteindelijk 2 uur in de salon gespendeerd terwijl ik kwam om 3 cm van de punten af te halen

Hoe een docent er alles aan probeert te doen om mij toch blij de salon uit te zien lopen

Reactie NKA Rotterdam Mariniersweg:

Beste mevrouw, Wij vinden het zeer spijtig te moeten lezen dat u niet tevreden bent met uw behandeling. En helemaal om te lezen dat dit ook nog eens de eerste keer was dat u bij ons was. Ik weet dat we eerste indruk maar één keer gemaakt kan worden, toch zouden we u nog een keer willen laten zien dat het ook goed kan gaan 😃. We hopen u binnenkort weer te mogen begroeten in onze salon. Met vriendelijke groet, Martijn Abers, Algemeen directeur

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 2.5/5
Beveel je de kapsalon aan? Nee
Soort behandeling: Knippen