Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

heer Moloney

Excellent

Always pleasant

mevrouw Montagne

Direct geholpen, vriendelijke benaderd, student luisterde goed naar mijn wensen, benoemde wat ze deed. Ze was geïnteresseerd in mij als klant, zonder oeverloos geouwehoer, dat waardeer ik. Docenten... Direct geholpen, vriendelijke benaderd, student luisterde goed naar mijn wensen, benoemde wat ze deed. Ze was geïnteresseerd in mij als klant, zonder oeverloos geouwehoer, dat waardeer ik. Docenten waren duidelijk aanwezig en en met voldoende mensen. Ze gaven heldere feedback en waren vriendelijk, maar duidelijk in de communicatie.

Vriendelijk, direct geholpen

mevrouw van den Hout-IJlst

Een hele positieve ervaring; een ontspannen sfeer en enthousiaste kapsters

Een prettige ontvangst met aandacht voor de klant.

mevrouw Maltha

Fijn ervaring

De leerling denkt mee en geeft ook advies .

mevrouw Hoogteijling

Meteen, vriendelijk

heer Bos

Zeer tevreden

Geconcentreerd en professionele studenten

mevrouw Groen

Ik ben vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Er is goed geluisterd naar mijn wensen maar werd ook mee gedacht over wat het beste bij mijn haar zou passen, dat was erg prettig.
Het was mijn...
Het was mijn eerste keer bij de kappers academie, een korte uitleg over hoe het in zijn werk gaat en dat ik bv naar afloop online een vragenlijst zou krijgen, had de ervaring nog beter gemaakt.

Ik werd snel geholpen

mevrouw van Tilborg

Goed! erg vriendelijk en relaxte sfeer.

klantvriendelijk, goede uitleg van het proces

heer Franse

Goed en vakkundig

Niet bemerkt

mevrouw Karijodikoro

Er werd goed naar mijn wensen geluisterd