Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Herbert van Vliet

Ik bezocht de NK te Amersfoort, waar ik al meerdere malen kom, met name vanwege de open sfeer.
Mijn laatste ervaring is consistent met de vorigen en ik hoop en verwacht dat dat ook in de toekomst zo zal blijven.

Mijn laatste ervaring was 27/11 en ik had een online afspraak gemaakt voor 12.30.

Ik kwam net even voor tijd binnen, werd goed opgevangen en gevonden in het systeem. Kon nagenoeg direct door om mijn jas op te hangen en werd vervolgens verder meegenomen. "Mijn" kapster was heel open over waar zij staat in de opleiding, vroeg een paar keer advies waarbij zij elke keer goed werd geholpen (uitstekende pedagogiek met veel suggesties).
Ik ging van lang haar naar kort gedekt en denk dat het een goede ervaring is geweest voor mijn kapster - het was in ieder geval een leuke ervaring voor mijzelf.

Er heerst een open sfeer met aandacht voor mensen.
Ik heb docenten geen waarde-oordeel zien geven over het proces; zij gaan positief om met de studenten (als student moet je niet alleen je handen maar ook je ogen en hoofd goed gebruiken en zelf vragen stellen, denk ik zo).
Zowel docent als student vroeg regelmatig feedback over wat ik er tot nog toe van vond.

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 5/5
Beveel je de kapsalon aan? Ja
Soort behandeling: Van lang naar kort gedekt.