2006 beoordelingen

Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Duvalois

Bij thuiskomst merk je pas hoe je haar zit. Ik had meer laagjes gewild, dat was ook mijn duidelijke wens. Er is twee X gezegd wat ik moet betalen. 1 X door de leerling en nog een keer door de lerares, echt wel overdreven en ontzettend klantonvriendelijk. ( Dat het maar duidelijk is) De lerares is enorm overdreven, heel erg aanwezig in haar gedrag. Bij binnenkomst werd mij verteld dat ik even moest wachten want ze liepen uit. Ik heb een kwartier gewacht en toen kwam er een leerling binnen die gelijk aan de slag moest gaan. Zij kwam naar mij gelijk toe ( zonder mondkapje) begroette mij en ging toen weg, mondkapje opdoen. Het was dus niet zo dat ze uitliepen, maar er was geen personeel . ( waarom ik dan via het internet kon kiezen voor dat tijdsblok is mij een raadsel. Vaktechnisch , daar heb ik geen verstand van, het is niet afgestyled dus ik ging echt met erg slap haar naar buiten. Het was twee keer gewassen en een kuur erbij genomen, nou dan zit er geen fut meer in. Zodra ik buiten was deed ik gelijk een elastiekje in mijn haar. Niet echt de bedoeling na een bezoek aan de kapper lijkt mij. Je moet helemaal in de gloria naar buiten gaan met je nieuwe kapsel.

De leerling was goed in het haren wassen, ze gaf nog iets van een hoofdhuidmassage wat erg ontspannend was.

Reactie NKA Rotterdam Pompenburg:

Beste mevrouw Duvalois, Met enige verbazing heb ik u review gelezen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons dit bericht te sturen. Maar na uw relaas te hebben gelezen, denk ik dat het beter is voor u en voor ons, dat u in het vervolg uw haar laat doen in een andere kapsalon. En niet meer in een salon van de Nederlandse Kappersakademie. Fijne dag, Martijn Abers, Algemeen directeur

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 1.5/5
Beveel je de kapsalon aan? Nee
Soort behandeling: Knippen en een haarkuur.