Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Brinkman

Een verademing dat er geluisterd wordt naar wat je wilt , zo fijn

Vriendelijk ontvangst,

heer Simons

Heel goed

Vriendelijk

mevrouw Den Ouden

Vriendelijk geholpen. Was te druk. Gaven ze zelf ook aan, waardoor het een beetje ern kippenhok was

Vriendelijk ontvangen

mevrouw Vogelaar

Altijd goed

Werd vriendelijk ontvangen

Kind

Fijne kappers, erg aardig allemaal. En heel lief met kinderen.

Goed welkom, snel,

mevrouw Thoolen

De kapper/student luisterde goed naar wat ik wilde en liet ook weten wat zij zou aanraden. Ik ben heel goed geknipt en heb een gezellig gesprek gehad! Ook de verzorgende shampoo beviel erg goed en... De kapper/student luisterde goed naar wat ik wilde en liet ook weten wat zij zou aanraden. Ik ben heel goed geknipt en heb een gezellig gesprek gehad! Ook de verzorgende shampoo beviel erg goed en denk dat ik die zelf ook ga aanschaffen. Daarnaast had ze weinig toezicht van haar docent. Even vooraf en naderhand controle van de docent, maar ik hoefde niet bijgeknipt/gecorrigeerd te worden (vandaar 0,5 ster bij toezicht, wat ik dus niet als negatief heb ervaren).

mevrouw Blanckaert

Heel fijn

Ik vroeg om advies of ik wel of niet laagjes zou laten knippen. Zij gaf mij advies hieromtrent en heel blij van.

Ik ging van heel lang naar zeer kort, en zij was voorzichtig in niet te...

Ik ging van heel lang naar zeer kort, en zij was voorzichtig in niet te veel te knippen dus in twee keer geknipt.

mevrouw Flath

Ik kom hier al heel veel jaren. Altijd te reden. Zeer goede begeleiding van de studenten. Heel goed advies. Ook heel prettig was de constante communicatie van de leerling over wat er als volgende... Ik kom hier al heel veel jaren. Altijd te reden. Zeer goede begeleiding van de studenten. Heel goed advies. Ook heel prettig was de constante communicatie van de leerling over wat er als volgende ging gebeuren.

Vriendelijk, snel, geen lange wachttijd.

heer Tieman

Goec

Knippen top

mevrouw verhagen

Gunstige ervaring

precies op tijd volgens afspraak geholpen. vriendelijke bejegening