Jolanda Rijks

Ze laten je starten onder valse voorwendselen …
Aangemeld voor een 2 wekelijkse avondopleiding in Eindhoven.
Vlak voor aanvang van blok 1 kreeg ik het verzoek om uitsluitend het eerste blok in Utrecht te volgen ipv EHV en dan ook nog 3 volledige dagen ipv 6 avonden.
Was hier niet blij mee( 3 uur reistijd extra per les), maar met de belofte ( garantie) dat blok 2 en 3 wel als avondopleiding in EHV gegeven zou worden toch maar over stag gegaan.
Maar wat blijkt?! Het gaat toch niet lukken om blok 2 en 3 in EHV te volgen ivm te weinig aanmeldingen..., dus is Utrecht weer de enige optie, en dat ook nog op op een andere , voor mij niet passende dag!
Voor mij rede om de opleiding af te breken bij het NCOI en de opleiding bij een opleidingsinstituut te vervolgen die wel afspraken nakomt .
O ja....bereikbaarheid zowel telefonisch als per email is bar en boos.

Reactie NCOI Opleidingen:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor.
Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 1/5