Simon

Les materiaal is goed.
Samenwerking met andere studenten was leuk en leerzaam. Ik vond het fijn feedback te ontvangen. Maar ook deze aan mijn mede studenten te verzorgen met als doel ook hun verder te helpen.

Docent was snel en goed bereikbaar. Kleine nadeel je zit snel aan de maximale bestandsgrote van de opgaven. Voor deze opleiding verstuur je veel grafisch materiaal. De inzend systemen zijn hier niet op ingericht. Gelukkig had de docent als het nodig is een alternatief. Hij heeft mij zeer goed getraint, heb het examen met een 9 mogen afronden.

Ik ben zeer lovend over de module opdrachten. Het komt het dichtst in de buurt bij hoe het werkelijk in je werkomgeving er aan toe gaat. Je leert echt de materie toepassen. Dit is iets wat ik bij vele Bachelor en Master opleidingen zie mis gaan op de werkvloer. Veel boeken uit het hoofd geleerd, maar zie in de praktijk de toepassing soms hopeloos mis gaan doordat men het niet weet toe te passen. Met als gevolg vele economische en milieu schade tot gevolg. Teven kwam dit tijdens de Corona pandemie zeer goed uit. Met mondkapje ben ik niet in staat te functioneren. Deze opleiding en examens had ik dan niet kunnen voltooien.

Met vriendelijk groet,

Simon Rozendal