Masterclass online marketing gevolgd. Ik had een stuk meer verwacht voor een bedrag van bijna 4K. 2 boeken ontvangen en een digitale lesinstructie waarbij je de boeken in willekeurige volgorde doorleest. De 2 studieboeken op zich waren prima, behalve dat er vooraf niet is aangegeven dat ze in het Engels waren geschreven (wel vooraf gevraagd maar was niet bekend). Na het ontvangst van de boeken nog eens gevraagd en toen was het ineens heel vanzelfsprekend dat er Engelse studieboeken bij de opleiding hoorde. Vanwege corona waren er geen lessen op locatie. Hier kan ik inkomen. Dus dan maar virtueel. Helaas ging dit ook niet door omdat er te weinig aanmeldingen waren. De enige optie was dus zelf studie. Voordat de cursus begon heb ik 1 x met een 'docent' gesproken die in het kort heeft uitgelegd hoe je met de digitale leeromgeving moet omgaan. Toen ik vroeg waar ik de docent verder voor kon raadplegen was het antwoord 'als je vragen hebt over de digitale leeromgeving en niet zozeer les inhoudelijk'. M.a.w. eigenlijk nergens voor dus. Kortom erg veel geld voor 2 boeken.

Score voor NCOI Opleidingen: 1.5/5