Rick

Het nakijken van opdrachten is dramatisch. De feedback die je krijgt is niet inhoudelijk, daarbij is deze zelfs simpelweg aantoonbaar incorrect.

Het is duidelijk dat de beoordelaar geen verstand van zaken heeft en bijvoorbeeld de eindopdracht van een module compleet niet gelezen heeft. Uiteraard sta je als student open voor opbouwende en zinvolle feedback, daarvoor zit doe je vrijwillig deze opleiding. Echter, zeggen dat een verslag niet ingaat op bepaalde onderwerpen, omdat je die onderwerpen niet letterlijk met ctr+f kan vinden in het verslag, getuigt van laksheid, desinteresse, en is simpelweg schandalig voor een opleiding waar je 1000 euro per maand voor betaalt.

Daarnaast is het vragen van geld voor een herexamen, met deze extreem lage kwaliteit feedback op een opdracht, compleet van de zotte. Het wordt tijd voor een diepgravend onderzoek naar deze organisatie die alleen uit lijkt te zijn op geld.

Reactie NCOI Opleidingen:

Beste Rick,
Hartelijk bedankt voor het delen van uw feedback met betrekking tot de beoordeling van uw opdracht. We kunnen ons voorstellen dat u teleurgesteld bent wanneer u veel tijd en energie heeft besteed aan uw opdracht en dan een onvoldoende als uitslag krijgt.
Met betrekking tot toetsing en examinering dienen wij officiële procedures te volgen en binnen gestelde kaders te handelen. Op de beoordeling en vaststelling van de uitslag van een examen kan een officieel en gemotiveerd bezwaar worden ingediend bij de Examencommissie. De Examencommissie is eindverantwoordelijk voor de kwaliteit van de toetsing en gaat bij de behandeling van uw bezwaar na of alle beoordelingscriteria zijn gevolgd en of de beoordeling navolgbaar is.
Uw achtergelaten contactinformatie stelt ons helaas niet in de gelegenheid uw studentgegevens te achterhalen in ons studentenbestand. We komen echter graag met u in contact om uw ervaringen persoonlijk te bespreken. We willen u daarom vragen om contact op te nemen met onze afdeling Studiebegeleiding via telefoonnummer 035 – 6 400 411.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 1.5/5