Gekozen voor de klassikale opleiding, na 1 module was deze niet meer klassikaal te volgen, tenzij ik naar een andere locatie (> 1,15 uur reistijd enkele reis) zou gaan. Hierna is het omgezet in een e-learning, waardoor de daaropvolgende module ook automatisch e-learning is geworden. Erg vervelend, omdat ik veel baat heb bij klassikale lessen en ik hier in de eerste instantie ook voor heb gekozen bij het starten van de opleiding. Verder duurt het wachten op de uitslag van moduleopdrachten erg lang, verschilt de beoordeling per docent ontzettend en krijgt de klantenservice van mij een dikke onvoldoende. Totaal niet meedenkend, meerdere malen contact gehad, maar ik voelde mij elke keer ontzettend afgescheept.

Ik kies niet weer voor het NCOI en beveel deze organisatie ook niet aan.

Reactie NCOI Opleidingen:

Het is erg vervelend als onze dienstverlening op een aantal punten niet heeft aangesloten bij de verwachtingen van de student(e). We waarderen de persoonlijke feedback, het leert ons waar we onze processen kunnen optimaliseren. We kunnen ons voorstellen dat het teleurstellend is als een opleidingsmodule onverhoopt niet kan starten op het gewenste dagdeel en/ of voorkeurslocatie door onvoldoende aanmeldingen. Het eventueel uitwijken naar een alternatieve locatie of e-Learning vindt plaats in overleg en in overeenstemming met de student. Het is vervelend als de studente vooraf onverhoopt niet volledig op de hoogte is geweest over de modulaire opbouw van onze opleidingen. We hadden de aandachtspunten uit deze review graag persoonlijk besproken en samen met de student(e)
gekeken naar een oplossing. Helaas lukt dit niet via de achtergelaten contactinformatie.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 1.5/5