Professional Masterclass HRD & Opleidingskunde

Kwaliteit Kerndocent zwaar onvoldoende, strooit met modellen maar biedt geen enkele structuur. Veel langdradige verhalen over haar klanten; gemeente Bronckhorst, Nijmegen en de brandweer Gelderland. Blijkbaar is de burgermeester van Nijmegen zwaarlijvig, ze raakt er niet over uitgesproken.

Helaas blijft de overdracht van strategische HR kennis na het invullen van een scan onbesproken... Evenals alle andere zaken

Het onderwijs bestaat uit het lezen van een immense hoeveelheid artikel en twee boeken. Vervolgens worden de antwoorden verstrekt en worden de praktijk opdrachten besproken. Helaas is de leeropbrengst nihil omdat je alleen. naar je eigen organisatie kijkt en er verder niets mee doet of mee kan.

Vorm van onderwijs: projecteren van lange PowerPoints en daar ongestructureerd over vertellen (wat je al in de artikelen hebt gelezen).
en er dan in groepjes over praten.
Geen afwisseling in andere (interactieve) werkvormen. De electronische leeromgeving is niet veel beter: downloads, chatfunctie en een overzichtelijke chaos van opdrachten.

Medewerker van NCOI en de docent vertellen honderduit hoe slecht het wel niet geregeld is intern. Dat wist ik al na dag 1, helaas voor de ruim 7000 euro die ik heb betaald. Ga mijn tijd maar uitzitten.

Reactie NCOI Opleidingen:

We vinden het heel spijtig om te lezen dat deze student niet tevreden is over zijn/haar gevolgde Master. We hadden ons graag verdiept in de situatie en persoonlijke ervaring die is beschreven. De feedback van onze studenten is van grote waarde in ons proces ter optimalisering van onze opleidingen en trainingen. We zijn in dit stadium helaas niet in de mogelijkheid om de klacht op te volgen omdat de achtergelaten contactinformatie dit niet toelaat.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 1/5