M.A.

Bezig met dagopleiding ARMT (assistent makelaar) bij NCOI/Scheidegger . Blijkt dat het de eerste keer te zijn dat ze deze cursus geven. Materiaal niet op orde. Wel kundige docenten, maar die weten dan ook niet zo goed wat ze wel en niet moeten behandelen en weten niet hoe ons examen in elkaar steekt. Ook was de verwachting dat er 5-7 uur per week aan voorbereiding was, dat is al snel 20 uur in de week, veel cursisten redden dat niet met werk en gezin (en waren er dus niet aan begonnen, als ze dat geweten hadden). Een derde van de cursisten is al gestopt, dat is weinig motiverend. Klacht op klacht gestuurd door de cursisten.

Reactie NCOI Opleidingen:

We vinden het jammer dat de opleiding Assistent makelaar Wonen (ARMT) niet naar verwachting is verlopen. De feedback van onze studenten nemen we serieus, en de ervaringen zijn geïnventariseerd, geregistreerd en intern onder de aandacht gebracht.
Inmiddels zijn er diverse verbeterslagen doorgevoerd ten behoeve van de kwaliteit van de opleiding.De betreffende studenten hebben een gepaste oplossing ontvangen ten aanzien van de situatie.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 0.5/5