Ik heb ingeschreven op een training. De training is 3x geannuleerd. Na de derde keer heb ik aangegeven dat ik geen vertrouwen heb in de organisatie. Het lijkt erop dat enkele locaties en dagen alleen voor de sier op de website staan, maar dat die nooit doorgaan. Cursisten worden op die manier binnengelokt op andere dagen en tijden. Dat is voor mij niet mogelijk. Het terugstorten van cursusgeld lijkt voor de organisatie ook lastig. Ik moet er enorm achteraan zitten om mijn geld terug te krijgen. Niet netjes.

Reactie NCOI Opleidingen:

NCOI is een landelijk opleidingsinstituut en verzorgt opleidingen en trainingen in 26 plaatsen in Nederland. Om de kwaliteit van de training en de interactie in de groep te kunnen waarborgen dienen er voldoende aanmeldingen te zijn om een training te kunnen starten. We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is als de voorkeurslocatie onverhoopt niet van start kan gaan. Indien dit aan de orde is nemen we hierover persoonlijk contact op en kijken we in overeenstemming met de student naar een mogelijk alternatief. Wordt er geen overeenstemming bereikt over de geboden alternatieven dan kan er conform onze algemene voorwaarden worden geannuleerd. We vinden het spijtig als er onduidelijkheid is ontstaan rondom de startgarantie van de training. We zullen de persoonlijke ervaring en feedback meenemen ter verbetering van onze dienstverlening. De creditfactuur is volgens afspraak naar de student overgemaakt.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 1.5/5