Nanette Verhoeven

Het volgen van een opleiding naast werk, hobby en gezin is lastig en met name het laatste jaar vind ik zwaar. Desondanks ben ik blij met mijn keuze om de opleiding te gaan volgen aangezien ik mijzelf een betere manager vind dan voorheen door de kennis die ik heb opgedaan.

De lessen op zich zijn over het algemeen goed te volgen en het niveau van de lesstof sluit goed aan bij de werkpraktijk. De manier van lesgeven door verschillende docenten ligt wel ver uiteen en moet je dus maar net aanspreken. Ook de tips en trics die docenten geven voor examens en opdrachten verschilt nogal en spreken elkaar soms ook tegen. Dit heeft me een paar keer op het verkeerde been gezet, waardoor ik wel wat punten ben misgelopen.

De locaties en de verzorging qua koffie/thee/lunch in Amsterdam vind ik prima en ook het parkeren is goed geregeld. De locatie in Haag vond ik minder, mede ook doordat de omgeving niet veilig voelde om 's avonds van en naar de parkeergarage te moeten lopen.

Een ander punt wat betreft de locaties is dat ik een aantal keer niet terecht kon op mijn voorkeurslocatie en de alternatieven geen optie voor mij waren. Hoewel ik de modules die ik toen noodgedwongen via e-connect volgde wel met een voldoende heb afgesloten vind ik dit verre van ideaal en eigenlijk ook te duur betaald in verhouding tot de klassikale lessen.

Score voor NCOI Opleidingen: 4/5