Kwaliteit van de offerte
Vakantieland
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Fantastische reis met mooie landschappen en cultuur. De hulp voor het boeken van de reis van uitstekend.

Sterke punten tijdens het verblijf

De ontvangst op de luchthaven was goed met uitstekende instructies. Goede locaties om te verblijven.

Bij aankomst in een lodge hadden wij op de dag zelf een safari geboekt voor einde middag, maar die was lokaal geboekt voor de volgende dag. Dit paste niet goed in ons reisschema. We waren juist vroeger gekomen voor de safari en hadden nu de volgende dag twee safari's. Daarnaast was de omschrijving op de dag dat we de panorama route zouden rijden niet correct. Die gaf nameloijk de kortste route aan en dan kom je niet over de panorama route. Beschrijving reis en routebeschrijving google kwamen niet overseen waardoor wij de panorama route hebben gemist. Daarnaast vermeldde 1 hotel dat er WIFI was, terwijl dit niet het geval was en sommige Wifi's waren erg slecht. Dat is in deze tijd (ook als je in Zuid-Afrika zit), niet meer iets dat past.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn dat u zo van uw rondreis door Zuid-Afrika heeft genoten! Wat betreft de beschrijving van de dag waarop u de Panoramaroute zou rijden, zijn wij benieuwd of dit de beschrijving betreft die u ter plaatse van onze lokale agent heeft ontvangen, of de informatie die wij u voor vertrek hebben gestuurd. Wij zouden er prijs op stellen als u ons dit kunt laten weten via info@nbbs.nl zodat wij de tekst kunnen (laten) aanpassen. Jammer dat het verplaatsen van de safari niet goed in uw reisschema paste, maar voor ons wel goed om te horen dat u wel de twee safari's heeft kunnen maken. Hopelijk heeft u veel mooie dieren gezien. Wat de Wifi betreft: Zuid-Afrika is in veel opzichten een modern land, maar het kent zeker nog uitdagingen in de meer afgelegen gebieden. Als laatste zijn wij blij met uw compliment over de hulp bij het boeken van uw mooie reis. Dank u wel. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: rondreis