Kwaliteit van de offerte
Vakantieland
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Mooie reis naar Botswana, Namibië en Zimbabwe.

Sterke punten tijdens het verblijf

- Mooie locaties waar wij hebben overnacht.
- Alle accommodaties wisten van onze komst af, verliep vlekkenloos.
- Accommodaties waren nabij de wildparken, al hadden we ook wel graag in het park overnacht waar dit mogelijk was.

- Het natuurgebied, onderdeel van de magadikdi pans, vlak bij Nata Lodge Botswana, is GEEN aanrader aan het einde van het droge seizoen. Er is echt heel weinig water en daarmee een zeer beperkt aantal vogels.
- De reisbescheiden die wij vooraf hebben ontvangen bevatte inconsistente informatie. Er stond voorin het mapje dat wij hiermee alle vouchers hadden ontvangen, maar later stond dat we nog een persoon zouden moeten ontmoeten op de luchthaven van aankomst (Kasane voor ons) die ons nog vouchers zou geven. Zeer verwarrend.
- Wij zijn vertrokken met de huurauto vanaf Kasane, en ingeleverd in Vic Falls. Dat heeft ons $500 extra gekost. Als wij waren vertrokken vanaf Maun, (een stad welke gewoon op onze route lag) hadden we daarna hetzelfde rondje kunnen rijden en de auto kunnen inleveren in Maun. Het is jammer dat dit niet, vroeg in het samenstellen van de reis, is genoemd.
- Elke dag een stuk rijden is niet aan te bevelen. Beter is 2 nachten op 1 locatie. Dan heb je 1 volle dag om een national park te bezoeken. En dit heb je wel nodig om enig sinds een stuk van het park te kunnen zien. Wij hadden vaak maar 2 uurtjes aan het einde van de dag. Dat betekende 1 uur heen en 1 uur terug door het park rijden.

Score voor NBBS Reizen: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: