Kwaliteit van de offerte
Vakantieland
Service
Hotel(s)
Reisadvies

We hebben een geweldige vakantie gehad. Omdat het onze eerste camperrondreis door Canada was hebben we gekozen om de campings vooraf te laten boeken. Dit is ons goed bevallen. Een en al top campings.

Sterke punten tijdens het verblijf

Goede accomodaties.

De website heeft ons een routebeschrijving gegeven, met daarin bezienswaardigheden. Deze hebben we goed kunnen volgen. Alleen bij dag 10 is het maar magertjes geworden met beschrijving van bezienswaardigheden.
Ik zou dit zeker wat uitbreiden. Nu hebben wij via een ANWB reisgids moeten zoeken naar bezienswaardigheden op de route. Op verzoek kan ik wel hier wat tips voor geven, met hetgeen wij hebben beleefd en gezien.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn dat u zo van uw camperreis door Canada heeft genoten! Het gemak van vooraf geboekte campings kan inderdaad een groot verschil maken, zeker bij de eerste ervaring met een campervakantie. Wij ontvangen graag uw tips over bezienswaardigheden op dag 10. Als u daar tijd voor vrij kunt maken, zien wij deze tips graag tegemoet naar info@nbbs.nl en voegen wij deze informatie toe aan onze website. Alvast hartelijk dank voor de moeite, heel attent van u! Het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: Great West Campertour