Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Yves Dubois

De reis is perfect volgens plan verlopen en de reisdocumentatie was zeer duidelijk mbt elke etappe in deze lange trip.
Enige minpuntje was de korte transittijd voorzien in Australie waar we moesten overstappen tijdens de trip van Christchurch naar Nadi. Die bleek minder dan een uur te zijn waarbij lange afstanden van een terminal naar een andere moesten worden afgelegd met tussendoor nog een controle met lange wachtrijen. We hebben moeten rennen om die vlucht nog te halen.

Sterke punten tijdens het verblijf

Mooie accommodaties met prachtige ligging in Nieuw Zeeland vooral en zeer vriendelijke en behulpzame gastheren/gastvrouwen of personeel.

Dit was mijn tweede reis naar NZ en ik vind de natuur daar nog altijd overweldigend mooi. Het weer op het Zuid Eiland was wel grilliger ( storm, regen, sneeuw maar toch ook redelijk wat zon) in de herfst dan in de lente (vorige reis) maar dat hoort erbij.

Zoals hoger reeds vermeld vond ik de reis heel goed georganiseerd, op dit minpuntje na. Maar wellicht was er voor die connectie geen beter alternatief zonder de reisduur aanzienlijk te verlengen.

Reactie NBBS Reizen:

Dank u wel voor uw feedback. Wat fijn dat u (opnieuw) zo van Nieuw-Zeeland heeft genoten. Inderdaad jammer van de stress bij het overstappen tijdens de vlucht van Christchurch naar Nadi. Wij proberen altijd het midden te vinden tussen de officiële 'minimum connecting time' die door de luchtvaartmaatschappijen wordt voorgeschreven en een haalbaar scenario voor onze reizigers. Als het mogelijk is om een ruimere tijd in te passen doen we dit, maar uiteraard willen we ook een te lange wachttijd voorkomen. Fijn dat u de vlucht wel heeft gehaald en nog een paar nachten op Fiji van uw rondreis kon nagenieten. Als u voor de derde keer naar Nieuw-Zeeland wilt gaan, zijn wij u graag weer van dienst! Het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: Rondreis