Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies

K. Bosman

De reis en de boeking verliepen prima. Heel behulpzaam waren de medewerkers.
De tenaamstelling in de boeking was niet correct; dit per mail doorgegeven, maar dit was niet aangepast in de boeking. Niet erg, slechts ter info.

Sterke punten tijdens het verblijf

Enkele accommodaties voldeden exact aan onze wensen. Enkele totaal niet.
Reisadvies was correct; enkele punten konden " beter" afgeraden of juist geadviseerd worden. Maar dat blijkt altijd achteraf.

De mail ten aanzien van de foutieve tenaamstelling is niet doorgevoerd naar de lokale agent, evenals het niet gebruikmaken van de terugreistransfer op het einde van de reis. Daardoor weer extra contact opnemen met agent om te voorkomen dat ze voor niets komen.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback over uw rondreis op maat door Costa Rica. Fijn dat u van de reis genoten hebt. Wat slordig dat wij de correctie in de ten naamstelling en de transfer op de terugreis niet goed hebben doorgevoerd. Onze excuses daarvoor! Het is ons streven dat ook de kleinste details van een reis correct worden uitgevoerd. Uw feedback is een goed signaal om hier nog nauwkeuriger mee om te gaan. Fijn dat u de moeite heeft genomen om ons hier op te wijzen. Hartelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: Costa Rica rondreis op maat