Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Verbon

Helaas is onze reis door een overlijden binnen de familie voortijdig geëindigd. De dienstverlening van NBBS is prima te noemen. Nog persoonlijker, klantgerichter zou het zijn geweest als NBBS na enkele dagen persoonlijk contact op te nemen. Om navraag te doen of ondanks het verdriet de zelf geregelde terugreis goed is verlopen en of er nog dingen open staan.
Na NBBS te hebben geïnformeerd via de mail van het overlijden en dat we zelf via SOS Internationaal de terugreis hadden geregeld hebben we niets meer vernomen en dat vinden we wel jammer.

Sterke punten tijdens het verblijf

Sterk was de afwisseling van stad en strand. Eerst New York en Washington aangedaan met de trein. Een hele belevenis zo'n amtrak rit. daarna na Florida/Miami gevlogen voor de min of meer strand vakantie. Die afwisseling is positief.

Wij hadden op onze reis door Florida een accommodatie in Naples die accommodatie kan en mag NBBS eigenlijk niet aanbieden. Dat was echt een vreselijke, teleurstellende domper. Wat een droefenis was dat hotel/motel. Gelukkig maar 1 nacht.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft absoluut gelijk dat wij na uw thuiskomst ook persoonlijk contact met u hadden moeten opnemen na het voortijdig afbreken van de reis vanwege het sterfgeval in uw familie. Het verzoek om uw reis te beoordelen wordt automatisch verstuurd. We hadden beter uw mailadres uit het bestand kunnen halen en u eerst even persoonlijk kunnen benaderen. Onze excuses daarvoor, van deze feedback hebben wij geleerd. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: rondreis New York, Washington, Florida ...