Naron

Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Jill Weeland

In de winkel in Breda

Wil je nog iets kwijt?

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige vrouw ben die liever een BH draag die beugelloos is maar toch support biedt. Er hangen zoveel BH's in de winkel maar amper iets zonder beugels. Er zijn volgens mij best wat merken tegenwoordig die meer opties bieden en die ook hip/sexy zijn. Ik hoopt dat jullie hier in de toekomst mee aan de slag gaan! Had eigenlijk verwacht dat gezien Covid dit meer in het assortiment zou komen :-) Verder vind ik het heel erg vervelend dat ik een afspraak boek, op tijd aan kom en vervolgens moet wachten tot ik geholpen wordt omdat iemand anders 40 min te vroeg kwam voor haar afspraak. Heb ik m'n eerste BH aan, zit totaal niet fijn maar verkoopster zegt: ja ik vind dat ie goed zit hoor! Nee, je vraagt of de klant dit vindt. Weinig interesse/expertise. Weet niet of zij wellicht nieuw is maar toch. Vlak daarna werd ik geholpen door degene die mij elke keer al geholpen heeft, ik weet jammer genoeg niet hoe ze heet. Anders zou ik voortaan aangeven dat ik alleen nog maar door haar geholpen wil worden. Heb de winkel op 8 oktober bezocht.

Reactie Naron:

Bedankt voor je uitgebreide feedback.
Al ver voor corona zagen wij de vraag naar beugelloze BH's toenemen. Wij zijn daarmee direct aan de slag gegaan en hebben verschillende leuke modellen geprobeerd. Juist omdat de merken waarmee we werken experts zijn op het gebied van grote cupmaten, hadden we vertrouwen in pasvorm en support. Toch bleek dit een misvatting.
Alle leuke en meer sexy uitziende beugelloze BH's die we tot nu toe hebben geprobeerd, gingen zo de uitverkoop in! Ja, ze werden veel gepast maar gingen daarna niet mee naar huis, omdat het gewoon niet zo mooi is en nooit zo stevig en lekker zit als BH's met beugel in grote maten. De borsten en gaan naar buiten staan en de band romdom zit losser waardoor de steun veel minder is.
Dus ja, er is aanbod en we zien ze nog steeds in de collecties van onze merken langs komen maar toch kiezen we er niet voor. We bekijken elke BH altijd op een mannequin en zien dan direct dat er nog steeds weinig verbetering is. Helaas, want we snappen heel goed wat je bedoelt.
Wat betreft de wat lakse houding van iemand in ons team, daar schrik ik natuurlijk van en zal ik intern terugkoppelen. Bedankt dat je hier eerlijk over bent.
Tenslotte werkt het op afspraak werken super goed, maar soms kan het wel eens uitlopen. Dat is natuurlijk overal waar op afspraak gewerkt wordt en is nooit helemaal te voorkomen. Bij de dokter, tandarts, opticien, schoonheidsspecialist, etc. Overal moet je wel eens wachten. Je wilt toch ook dat je gewoon de volle aandacht krijgt tot het einde toe? En iemand die 40 minuten te vroeg is, is normaal gesproken allang klaar. Wel vervelend als het jenet treft.

Score voor Naron: 3/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Ja