Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Els Ossel

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

Ik vind het erg jammer dat je maat niet wordt opgemeten vanwege corona. En ik merk aan de reacties dat meer klanten dat teleurstellend vinden. Sommigen komen van ver om eindelijk een goede bh te vinden die ze in standaard zaken niet hebben. Dan is het wel zo fijn als borstomvang en onderwijstekort door een professional worden opgemeten zodat je zeker weet dat je de goede maat hebt. Nu kijkt de verkoopster van een afstandje of de bh goed zit. Ook helpen ze je niet met het verstellen van de bandjes. Ik vind dat onbegrijpelijk. Ik kan nu toch ook naar de kapper? En naar een boetiek? Daar word je ook aangeraakt.
Dus….Naron: breng de service weer op peil en help de klanten ook met opmeten en instellen van de bh. Desnoods met een mondkapje op. Dat moet inmiddels toch kunnen!

Ik vind het overigens wel goed dat Naron nog steeds op afspraak werkt en een maximum aantal klanten toelaat.

Reactie Naron:

Dankjewel voor je uitgebreide reactie. Het blijft interessant om te merken hoe iedereen er zó anders in staat. Je vindt een beperkt aantal klanten in de winkel en op afspraak wel fijn wat een direct gevolg is van corona en is omdat we op 1½ meter moeten blijven. Maar als we dit dan doen in het pashokje, heb je daarmee wel een probleem. We snappen natuurlijk wat je bedoelt en zijn het met je eens dat het zelf afstellen van je bandjes niet altijd even praktisch is.
De andere kant van de medaille is dat je dan wel precies weet hoe we dat doen en hoe je dit voortaan zelf altijd perfect weet te doen. Je leert er dus vooral van en dat ervaart het overgrote deel van onze klanten ook zo.
Verder merk je op dat het opmeten een gemis is maar dat is echt niet zo. Het opmeten met een centimeter zegt ongeveer iets over je maten en is daarom slechts een uitgangspunt voor het passen. Het zegt namelijk niks over de vorm van je borsten en welk type BH het beste bij jou past. Dat ontdekken we in de paskamer en dan pas voel jij hoe iets zit. Zo komen we samen tot die perfecte BH. Dat we dit nu op afstand doen is voor ons geen enkel probleem. We weten door onze 25 jaar ervaring precies waarop we moeten letten.
We hebben ook virtuele passessies en dan doen we eigenlijk precies hetzelfde. Dan kijken we ook op afstand mee en ook daarmee hebben we dus inmiddels heel veel ervaring.
De nieuwe manier van lingerie shoppen is natuurlijk wennen, maar is even goed en leidt gewoon tot de voor jou beste aankoop zoals je van ons kent. En ja, we kiezen tevens voor de veiligste manier van werken voor onze klanten en onszelf. Overigens laten we als bedrijf ons team vrij of ze met een mondkapje willen werken en incidenteel de 1½ meter los willen laten. Dit is nog altijd het dringende advies van het RIVM en we zijn heel blij met hun keuze om zelfs onderling deze afstand zoveel mogelijk aan te houden..
Nogmaals dank voor je bezoek en feedback en super graag tot een volgende keer..

Score voor Naron: 4/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Ja