Naron

De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Annemiek Meeuwissen

Liefst in de winkel

Wil je nog iets kwijt?

Kwaliteit van het advies is minder ten opzichte van enige tijd geleden. Het proces in de winkel verloopt nu rommelig. Ook staat in de mail (bevestiging dat bestelling binnen is) niet dat jullie nog steeds op afspraak werken. Dat verwacht je niet omdat je in andere winkels geen afspraak meer hoeft te maken.

Reactie Naron:

Bedankt voor je uitgebreide feedback. Zou je misschien nog aan willen geven wat je rommelig vond verlopen? En waarom je het niveau van ons advies minder vond?
We adviseren nog altijd op dezelfde persoonlijke en deskundige manier, het gaat alleen op 1,5 meter afstand. Die kwaliteit wordt heel erg bewaakt en daarop trainen we geregeld. We blijven verder op afspraak om de drukte goed te reguleren en te voorkomen dat je lang moet wachten of zelfs voor niets komt. Er mogen nog altijd maar 10 mensen binnen. We communiceren het op afspraak werken alle mogelijke manieren, maar het hoeft niet. En ja, soms zijn er idd hele rommelige dagen. Dat ervaren wij dan zelf ook zo en is super vermoeiend. Dat is niet te voorkomen. We weten natuurlijk nooit waarvoor klanten komen, welke vragen ze hebben of hoe druk het wordt met de vrije inloop. Dat kan dus soms gebeuren en als dat precies op een moment is dat jij er bent, dan kan ik me voorstellen dat dit minder fijn is.

Score voor Naron: 3.5/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Ja