Naron

Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

B. van Meegen-Putters

Winkel

Wil je nog iets kwijt?

Ik ben heel vriendelijk geholpen tijdens het passen.

Fijn dat Naron er speciaal is voor de grote maten. Dit zorgt ervoor dat je je totaal niet vervelend voelt over vorm en maat, heerlijk.

Er was bij mij onduidelijkheid over de saleshoek, tot waar deze liep en wat er in de sale was.

Ook bij een dringend advies personeel al mondkapjes laten gebruiken in de winkel. Dat geeft het goede voorbeeld aan je klanten en als werkgever draag je bij aan het zo lang mogelijk open blijven voor je personeel. Het kan geen kwaad. Het viel op namelijk, omdat dit in veruit de meeste winkels wel wordt gedaan.

Reactie Naron:

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Super dat we je het goede gevoel hebben gegeven tijdens het shoppen voor je lingerie en/of badkleding.
De SALE hangt denken wij, wel duidelijk apart. Krijgen daarover eigenlijk zelden vragen, omdat de OUTLET achterin de winkel op 1 wand hangt en bij de lingerie hangt het ook bij elkaar op 1 pilaar. Alleen bij de badkleding hebben we het er niet uitgehaald omdat badmode momenteel nauwelijks wordt gekocht. Daar kunnen we ons je verwarring dus wel voorstellen. Alle producten die afgeprijsd zijn, hebben een geel, groen of rood stickertje en ook daaraan is SALE daardoor goed herkenbaar.
Tenslotte maak je een opmerking over mondkapjes. Team Naron heeft sinds maart als team haar corona beleid bepaald en telkens in overleg bijgesteld. We zijn in transitie naar een zelfsturend team en dat betekent dat we samen doen wat goed is. Als er 1 winkel ontzettend voor de veiligheid van haar mensen en klanten staat zijn wij dat. Wij zijn zowat de enige winkel in de omgeving geweest die sinds maart maximaal 410 mensen tegelijk ontvangen, op 1½ meter helpen, handen wassen en de paskamers na iedere passessie reinigen. Mondkapjes zijn nooit een bewezen maatregel ter voorkoming van de verspreiding van het virus geweest en nog steeds niet. Wij weten van elkaar dat we ook in de thuissituatie zeer zorgvuldig zijn met de maatregelen. Daarom heeft ons team de vrijheid om wel of niet een mondkapje te gebruiken. De belangrijkste hygiënemaatregelen van handen wassen en afstand houden we namelijk allemaal zeer strikt aan. Daarin zijn we absoluut een voorbeeld voor velen. Hopelijk kun je hiervoor begrip opbrengen. We kennen onze verantwoordelijkheid en zullen nooit iemand in gevaar brengen natuurlijk.
p.s. Vergeet ik bijna nog te zeggen dat als klanten graag willen dat we een mondkapje op doen, dan doen we dit meteen. Iedereen heeft uit voorzorg altijd haar mondkapje bij zich.

Score voor Naron: 4/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Ja